Kui kedagi huvitab, siis võin asjade käiguga jooksvalt kursis hoida. Algus on tehtud.
Üritasin kasutada oma õigust, tagastada internetist tellitud toode 14 päeva jooksul. Kahjuks langeb see variant ära, kuna rullile liini peale kerimine loetakse selle kasutamiseks. Ehk siis toode on kasutatud. Üritasin küll apelleerida sellele, et visuaalsel vaatlusel polnud antud juhul võimalik defekti tuvastada, aga seda ei arvestatud. Samuti viitasin Jeekimi lingile, et probleem on laiem ja on ka varem esinenud. Selle peale öeldi, et erinevad interneti allikad ja kõrvalised isikud ei ole adekvaatsed olukorda hindama.
Tegu on garantii juhtumiga, müüja lubas kõige pealt rulli üle vaadata. Äkki olen ise seda kahjustanud või olen lihtsalt tumba ja ei oska liini poolile kerida. Peale seda läheb rull ekspertiisi. Loodetavasti Daiwa juurde, kuid ka see väga usaldust ei tekita. Müüja väitel ei saa ka Daiwa aru, et üldse mingi probleem on.
Suured tänud Teile, kes kinnitasid, et asi ei ole õige. Vastasel juhul oleksin kõrvad lonti lasknud ja kuulanud müüjat: "nii peabki olema, sarnaselt kerivad Caldia SHA ja veel mõned mudelid"
To Be Continued...